À propositu di tela di travagliu

- E caratteristiche di u tessulu di l'uttellu

1. L'ecunumia
A caratteristica più impurtante di u tessulu di vestiti di travagliu hè i benefici ecunomichi.Parechje imprese seranu furnuti cù vestiti di travagliu dopu chì i so impiegati entranu in a cumpagnia. Per via di u numeru di impiegati, hè particularmente impurtante di sceglie una fonte ecunomica.

2. U funziunale
Sicondu à a natura differente di l 'impresa, ci sò sfarenti tippi di tissuti di travagliu, cum'è: cumpagnii custruzzioni, Yingai sceglie tela (tela pianura) o tela Oxford classa travagliu di tela;L'imprese elettroniche duveranu sceglie tessili d'uttellu antistaticu è cusì.

3. Cunfortu è durable
Perchè i vestiti di travagliu sò i vestiti chì l'impiegati portanu per u più longu tempu, devenu esse còmode è durable, è i tessuti di vestiti di travagliu sò basamente sta caratteristica.
I tessuti uniformi fatti di diversi materiali anu un effettu nantu à u disignu?

1.Tessuti abbastanza freschi:
Piuttostu frescu sensu di dimensione di tissu di striscia chjaru, pò furmà a siluette di vestiti cumpleti.Tela di cuttuni cumuni, twill, corduroy, linu è varii tipi di
lana grossa è tissutu fibre chimica, u tissu pò ièssiri usatu a sbuchjarà u disignu di accurata mudeli di vestiti, cum'è vestiti, disignu vestitu.

2. Tipi di tessuti molli:
Tissu di tippu molle hè relativamente sottile, generalmente lubricious si sentenu bè, mudelli di linee liscia, siluette naturali di vestiti stretch.Tessuti morbidi includenu l'evacuazione di u tipu di struttura di tissuti di i tessuti di maglia è di i tessuti di sita, è i tessuti di filati magre, etc. Tessuti di maglia morbidi in u disignu di u vestitu spessu USES modellazione succinta lineale riflette u corpu umanu bella curva;Tessuti sciolti cum'è a seta, u filatu di lino hè raru, è ci sò effettu di pieghe di mudellu, u sensu di u flussu di a linea di tissutu di rendiment.

3. Tessuti brillanti:
A superficia di u tessulu di tippu gloss hè liscia è pò riflette a luce, hà a sensazione di yi yi hè luminosità acerba.Stu tipu di tela cumpresi a struttura di u tela satin.U più comunmente utilizatu in vestiti di sera o vestiti di spettaculu di scena, per pruduce un splendidu effettu visuale forte abbagliante.Tessuti di tipu gloss in a libertà di modellazione di u rendiment di vestiti hè assai larga, ponu avè un disignu simplice o un approcciu di mudelu più esageratu.

4. Tessuti trasparenti:
A qualità di tela trasparente di un materiale hè frivola è cunnetta cumplettamente, cù un effettu artisticu eleganti è misteriosu.Cumpresu cuttuni, sita, tessuti di fibre chimiche, cum'è georgette, satin, sita, fibra chimica, lace, etc. In ordine per sprimà a trasparenza di tissuti, cumunimenti usatu linea naturale plump, abbundanza di cambiamentu di H è frustum di un disignu tippu conu. mudellu.

5. Tessuti grossi è pisanti:
U tessulu pesante hè abbastanza grossu, pò pruduce un effettu stabile di mudellu, cumprese ogni tipu di lana grossa è fibra.U tessulu hà forma di espansione u sensu, sfavore è overmuch use plait shrine and accumulation, with A type and H type modeling in the design of the most appropriate.


Tempu di Postu: Dec-01-2021